مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

635
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

838
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاه ها

صفحات

 صفحه شروع 19 | صفحه پایان 41

چکیده

 نمایشگاه های بین المللی مهم ترین کانال های معرفی کالاهای تولید شده و انتقال تکنولوژی در دنیا است. این پژوهش با هدف استخراج ابعاد راهبردی جذابیت مقصد نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی اصفهان به مرحله اجرا در آمده است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه بازدیدکنندگان و غرفه داران نمایشگاه بین المللی اصفهان تشکیل می دهند که مقیاس جذابیت مقصد نمایشگاهی در مورد آن ها اجرا شد. در این پژوهش, برای پایایی از ضرایب آلفای کرونباخ و ضرایب پایایی ترکیبی و برای روایی از تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی استفاده شد. نتایج نشان داد که ضرایب آلفای کرونباخ برای مقیاس جذابیت مقصد نمایشگاهی برابر 91/0 و برای خرده مقیاس های امکانات محل برگزاری, در دسترس بودن, شهر/منطقه میزبان به عنوان منبع رقابتی برای غرفه داران, محیط اقتصادی مقصد, رهبری شهر میزبان در صنعت موردنظر و محیط تفریحی مقصد به ترتیب 75/0, 85/0, 79/0, 82/0, 81/0, 78/0 بوده است. نتایج تحلیل عاملی تاییدی گویه های مقیاس جذابیت مقصد نمایشگاهی نشان داد که این مقیاس سازه ای مرتبه دوم است که از شش سازه مرتبه اول امکانات محل برگزاری, در دسترس بودن, شهر/منطقه میزبان به عنوان منبع رقابتی برای غرفه داران, محیط اقتصادی مقصد, رهبری شهر میزبان در صنعت موردنظر و محیط تفریحی مقصد تشکیل شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدشفیعی، مجید، و مداح، مرتضی. (1396). تبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاه ها. مطالعات مدیریت راهبردی، 8(30 )، 19-41. SID. https://sid.ir/paper/181495/fa

    Vancouver: کپی

    محمدشفیعی مجید، مداح مرتضی. تبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاه ها. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1396؛8(30 ):19-41. Available from: https://sid.ir/paper/181495/fa

    IEEE: کپی

    مجید محمدشفیعی، و مرتضی مداح، “تبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاه ها،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 8، no. 30 ، pp. 19–41، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181495/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button