APA:
کپیعالی، صمد، جوانی، علی، و بافنده زنده، علیرضا. (1398). مدل سازی جذابیت سرمایه گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی شناسی سیستم. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(1 (پیاپی 32) )، 163-178. SID. https://sid.ir/paper/194484/fa
Vancouver:
کپیعالی صمد، جوانی علی، بافنده زنده علیرضا. مدل سازی جذابیت سرمایه گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی شناسی سیستم. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(1 (پیاپی 32) ):163-178. Available from: https://sid.ir/paper/194484/fa
IEEE:
کپیصمد عالی، علی جوانی، و علیرضا بافنده زنده، “مدل سازی جذابیت سرمایه گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی شناسی سیستم،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 1 (پیاپی 32) ، pp. 163–178، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194484/fa