مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

506
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

692
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری

صفحات

 صفحه شروع 91 | صفحه پایان 107

چکیده

 فن­ آوری یکی از عوامل رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی است؛ اما برای حضور موفق و پایدار در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به­ نام دانش مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتریان, برای سازمان­ ها این امکان را فراهم می ­ آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت­ های پدیدارشده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش مشتری در ارتباط با به­ دست­ آوردن, اشتراک­ گذاری و بسط دانش مشتریان با هدف افزایش منافع ذی­ نفعان سازمان است. در این پژوهش سعی شده است بااستفاده از داده ­ ها مشتریان, مجموعه صنعتی به شناسایی هر چه بیشتر نقاط قوت و ضعف نمایندگان خدمات پس از فروش پرداخته که مهم­ ترین کانال جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان آتی است. از تکنیک­ های تحلیل پوششی داده­ ها (DEA) کارآیی این شرکت­ ها ارزیابی شده و ارتباط شایستگی و مهارت آن­ ها را (در حوزه KM) با جریان خدمات (در حوزه CRM) بررسی کرده و درنهایت شرکت­ های مذکور جهت بهبود ارائه خدمات و جلب رضایت مشتری به کمک مدل سکستون رتبه ­ بندی شده ­ اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عالم تبریز، اکبر، عظیمی، مصطفی، و نجفی، سیداسماعیل. (1396). الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری. مطالعات مدیریت راهبردی، 8(30 )، 91-107. SID. https://sid.ir/paper/181498/fa

    Vancouver: کپی

    عالم تبریز اکبر، عظیمی مصطفی، نجفی سیداسماعیل. الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1396؛8(30 ):91-107. Available from: https://sid.ir/paper/181498/fa

    IEEE: کپی

    اکبر عالم تبریز، مصطفی عظیمی، و سیداسماعیل نجفی، “الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 8، no. 30 ، pp. 91–107، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181498/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button