APA:
کپیعالم تبریز، اکبر، عظیمی، مصطفی، و نجفی، سیداسماعیل. (1396). الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری. مطالعات مدیریت راهبردی، 8(30 )، 91-107. SID. https://sid.ir/paper/181498/fa
Vancouver:
کپیعالم تبریز اکبر، عظیمی مصطفی، نجفی سیداسماعیل. الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1396؛8(30 ):91-107. Available from: https://sid.ir/paper/181498/fa
IEEE:
کپیاکبر عالم تبریز، مصطفی عظیمی، و سیداسماعیل نجفی، “الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 8، no. 30 ، pp. 91–107، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181498/fa