مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

487
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

724
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راه های ارتقای آن در شرکت های تولیدی

صفحات

 صفحه شروع 19 | صفحه پایان 51

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف دستیابی به نظریه ای در حوزه فرهنگ نوآوری به منظور درک بهتر این پدیده در شرکت های تولیدی سازمان صنعت, معدن و تجارت در استان مازندران اجرا شده است. روش تحقیق به صورت کیفی و مبتنی بر رویش نظریه ها است. برای گردآوری اطلاعات از برجسته ترین مبانی نظری و مصاحبه های نیمه ساختاریافته استفاده شد و بررسی و تحلیل اطلاعات به روش استراوس و کوربین و مدل پارادایمیک انجام گرفت. نمونه گیری به روش نمونه گیری نظری بود و با بهره مندی از تکنیک های هدفمند قضاوتی و گلوله ی برفی انجام شد. نتایج تحلیل داده های به دست آمده از مصاحبه ها طی فرایند کدگذاری به ایجاد نظریه در حوزه فرهنگ نوآوری منجر شد که بر مبنای آن عوامل علی, زمینه ای, عوامل مداخله گر, راهبرد و پیامد در رابطه با فرهنگ نوآوری معنا پیدا کرده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علی احمدی، علیرضا، حسینی، میرزاحسن، پرهیزگار، محمدمهدی، و ساروی مقدم، ناهید. (1397). طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راه های ارتقای آن در شرکت های تولیدی. مطالعات مدیریت راهبردی، 9(35 )، 19-51. SID. https://sid.ir/paper/181723/fa

    Vancouver: کپی

    علی احمدی علیرضا، حسینی میرزاحسن، پرهیزگار محمدمهدی، ساروی مقدم ناهید. طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راه های ارتقای آن در شرکت های تولیدی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1397؛9(35 ):19-51. Available from: https://sid.ir/paper/181723/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا علی احمدی، میرزاحسن حسینی، محمدمهدی پرهیزگار، و ناهید ساروی مقدم، “طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راه های ارتقای آن در شرکت های تولیدی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 9، no. 35 ، pp. 19–51، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181723/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button