APA:
کپیصلواتی، عادل، کفچه، پرویز، و صالح پور، کیوان. (1390). بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه (مطالعه موردی: استان کردستان). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 4(16)، 59-77. SID. https://sid.ir/paper/181855/fa
Vancouver:
کپیصلواتی عادل، کفچه پرویز، صالح پور کیوان. بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه (مطالعه موردی: استان کردستان). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1390؛4(16):59-77. Available from: https://sid.ir/paper/181855/fa
IEEE:
کپیعادل صلواتی، پرویز کفچه، و کیوان صالح پور، “بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه (مطالعه موردی: استان کردستان)،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 4، no. 16، pp. 59–77، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181855/fa