مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,020
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

902
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی تاثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب سایت در توسعه بهره وری و گفته های شفاهی مثبت در خدمات بانک داری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک های تجارت)

صفحات

 صفحه شروع 91 | صفحه پایان 110

چکیده

 این تحقیق کوشیده است تا تاثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب سایت را بر بهره وری و گفته های شفاهی مثبت مشتریان الکترونیکی بانک تجارت مورد بررسی و کاوش قرار دهد. داده های تحقیق با استفاده از نظرخواهی از 384 نفر از مشتریان الکترونیکی بانک تجارت گردآوری و برای بررسی و برآورد اثر رضایت و قابلیت استفاده از وب سایت بر بهره وری و گفته های شفاهی مثبت از تحلیل رگرسیونی چند متغیره سلسله مراتبی(HMRA) به وسیله نرم افزار Lisrel استفاده شده است. یافته های حاصل از تحقیق نشان داد که قابلیت استفاده از وب سایت تاثیر مستقیمی بر رضایت مشتریان در کسب و کار بانکداری الکترونیکی دارد و همچنین رضایت مشتریان موجب بهره وری آنها و بهره وری موجب گفته های شفاهی مثبت در کسب و کار بانکداری الکترونیک می شود. در نهایت رضایت مشتریان بر گفته های شفاهی مثبت و بهره وری در کسب و کار بانکداری الکترونیک تاثیر مستقیم دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صمدی پور، راضیه، خوش اخلاق، علی، و رزقی شیرسوار، هادی. (1394). ارزیابی تاثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب سایت در توسعه بهره وری و گفته های شفاهی مثبت در خدمات بانک داری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک های تجارت). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 9(34)، 91-110. SID. https://sid.ir/paper/181940/fa

    Vancouver: کپی

    صمدی پور راضیه، خوش اخلاق علی، رزقی شیرسوار هادی. ارزیابی تاثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب سایت در توسعه بهره وری و گفته های شفاهی مثبت در خدمات بانک داری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک های تجارت). مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1394؛9(34):91-110. Available from: https://sid.ir/paper/181940/fa

    IEEE: کپی

    راضیه صمدی پور، علی خوش اخلاق، و هادی رزقی شیرسوار، “ارزیابی تاثیر رضایت و قابلیت استفاده از وب سایت در توسعه بهره وری و گفته های شفاهی مثبت در خدمات بانک داری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک های تجارت)،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 9، no. 34، pp. 91–110، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181940/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا