مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

506
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

491
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر مداخله شاخص های آموزشی بر وب سایت دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

صفحات

 صفحه شروع 51 | صفحه پایان 57

چکیده

 هدف: وب سایت های مراکز آموزشی نقش مهمی در فراهم آوردن اطلاعات برای دانشجویان فعلی, آینده و فارغ التحصیلان و اعضای هیات علمی ایفا می کنند. هدف از این پژوهش بررسی تأثیر مداخله شاخص های آموزشی بر وب سایت دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود. روش ها: پژوهش حاضر یک مطالعه نیمه تجربی (قبل و بعد) است که جامعه پژوهش آن وب سایت 7 دانشکده تابعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان می باشد. بررسی وب سایت ها با استفاده از چک لیست محقق ساخته از نظر وجود یا عدم وجود متغیرها و شاخص های تدوین شده برگرفته از شاخص های تبیین شده در رتبه بندی آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی و استانداردهای اعتباربخشی مؤسسات آموزشی (از بسته های طرح تحول در آموزش) انجام شد. داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS و آمارهای توصیفی (میانگین) و آزمون تی زوجی تجزیه وتحلیل شدند. نتایج: براساس نتایج این پژوهش اختلاف معناداری بین میانگین نمره قبل و پس از مداخله در ساختار و همچنین شناسه سازمانی وب سایت دانشکده پرستاری و مامایی وجود داشت. همچنین بین میانگین نمره در محتوای وب سایت دانشکده پزشکی و بین میانگین نمره در درج نحوه ارتباط در وب سایت دانشکده های پزشکی, پرستاری و مامایی و داروسازی و علوم دارویی وجود داشت. نتیجه گیری: با توجه به اهمیت وب سایت ها مسئولین ذی ربط باید سیاست ها و برنامه ریزی های دقیق و نظارت منظم بر وب سایت داشته باشند تا از نظر کمی و کیفی توسعه یابند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کمال زاده، حسام الدین، برزگر، مرضیه، و عابدینی، سمیره. (1399). تأثیر مداخله شاخص های آموزشی بر وب سایت دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان. اطلاع رسانی پزشکی نوین، 6(2 )، 51-57. SID. https://sid.ir/paper/406309/fa

    Vancouver: کپی

    کمال زاده حسام الدین، برزگر مرضیه، عابدینی سمیره. تأثیر مداخله شاخص های آموزشی بر وب سایت دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان. اطلاع رسانی پزشکی نوین[Internet]. 1399؛6(2 ):51-57. Available from: https://sid.ir/paper/406309/fa

    IEEE: کپی

    حسام الدین کمال زاده، مرضیه برزگر، و سمیره عابدینی، “تأثیر مداخله شاخص های آموزشی بر وب سایت دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان،” اطلاع رسانی پزشکی نوین، vol. 6، no. 2 ، pp. 51–57، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/406309/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button