مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

804
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

718
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی پذیرش خدمات نوآورانه؛ راهبردی نوین در حوزه بازاریابی سلامت

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 97

چکیده

 هدف این پژوهش طراحی الگوی پذیرش خدمات نوآورانه بانک خون بند ناف, به عنوان راهبردی نوین در حوزه بازاریابی سلامت می باشد. این پژوهش از نوع پژوهش های کیفی و مبتنی بر نظریه داده بنیاد بوده که با هدف اکتشافی انجام شده است. داده ها و اطلاعات مورد نیاز از طریق مصاحبه با 18 نفر از استادان بازاریابی و 20 نفر از مشتریان بانک خون بند ناف مؤسسه رویان به دست آمده و ملاک اندازه نمونه, کفایت تئوریک بوده است. برای تحلیل داده ها از کدگذاری باز, محوری و انتخابی استفاده شده است. به منظور بررسی روایی پژوهش, فرآیند کدگذاری داده ها با نظارت 3 نفر از صاحب نظران حوزه بازاریابی خدمات انجام و پیشنهادهای اصلاحی ایشان اعمال شد. همچنین به منظور بررسی پایایی, فرآیند کدگذاری و استخراج مفاهیم توسط یکی دیگر از صاحب نظران حوزه بازاریابی انجام شد و نتایج تقریبا مشابهی به دست آمد. سپس با استفاده از گروه استادان و به کمک تکنیک دلفی به تعیین میزان اهمیت ابعاد, مؤلفه ها و شاخص های الگو در هر گروه پرداخته شد. این کار ضمن مشخص کردن اولویت عوامل منجر به طراحی نهایی مدل پذیرش خدمات نوآورانه با 7 بعد (شامل کیفیت خدمات, ویژگی های خدمت, ادراک پذیرندگان, عوامل فردی, ویژگی های نوآوری, گروه های مرجع و منابع اطلاعاتی), 22 مؤلفه و 93 شاخص گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدزاده طاهری، هانیه، حاجیها، علی، روستا، احمد، و خورشیدی، عباس. (1398). طراحی الگوی پذیرش خدمات نوآورانه؛ راهبردی نوین در حوزه بازاریابی سلامت. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 13(51 )، 71-97. SID. https://sid.ir/paper/181989/fa

    Vancouver: کپی

    محمدزاده طاهری هانیه، حاجیها علی، روستا احمد، خورشیدی عباس. طراحی الگوی پذیرش خدمات نوآورانه؛ راهبردی نوین در حوزه بازاریابی سلامت. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1398؛13(51 ):71-97. Available from: https://sid.ir/paper/181989/fa

    IEEE: کپی

    هانیه محمدزاده طاهری، علی حاجیها، احمد روستا، و عباس خورشیدی، “طراحی الگوی پذیرش خدمات نوآورانه؛ راهبردی نوین در حوزه بازاریابی سلامت،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 13، no. 51 ، pp. 71–97، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181989/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button