APA:
کپیشفیعی، علی، و میرابی، وحیدرضا. (1397). بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی بهر ه وری در شرکت های بزرگ صنعت فولاد. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 12(46 )، 233-260. SID. https://sid.ir/paper/182006/fa
Vancouver:
کپیشفیعی علی، میرابی وحیدرضا. بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی بهر ه وری در شرکت های بزرگ صنعت فولاد. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1397؛12(46 ):233-260. Available from: https://sid.ir/paper/182006/fa
IEEE:
کپیعلی شفیعی، و وحیدرضا میرابی، “بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی بهر ه وری در شرکت های بزرگ صنعت فولاد،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 12، no. 46 ، pp. 233–260، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/182006/fa