APA:
کپیآرام فر، رسول، و زینالی، علی. (1394). رابطه تنیدگی تحصیلی و کمک طلبی آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 8(31)، 37-48. SID. https://sid.ir/paper/183333/fa
Vancouver:
کپیآرام فر رسول، زینالی علی. رابطه تنیدگی تحصیلی و کمک طلبی آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1394؛8(31):37-48. Available from: https://sid.ir/paper/183333/fa
IEEE:
کپیرسول آرام فر، و علی زینالی، “رابطه تنیدگی تحصیلی و کمک طلبی آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 8، no. 31، pp. 37–48، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183333/fa