APA:
کپییوسف وند، مهدی، و علوی، زینب. (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی(CMST) بر خودکارآمدی خلاق و اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 11(42 )، 143-159. SID. https://sid.ir/paper/183382/fa
Vancouver:
کپییوسف وند مهدی، علوی زینب. اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی(CMST) بر خودکارآمدی خلاق و اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1397؛11(42 ):143-159. Available from: https://sid.ir/paper/183382/fa
IEEE:
کپیمهدی یوسف وند، و زینب علوی، “اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی(CMST) بر خودکارآمدی خلاق و اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 11، no. 42 ، pp. 143–159، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183382/fa