APA:
کپیشایق بروجنی، بهار، منشئی، غلامرضا، و سجادیان، ایلناز. (1398). مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی نوجوان محور و آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری و اضطراب نوجوانان دختر مبتلابه اختلال دوقطبی نوع II. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 26(2 (پیاپی 22) )، 67-88. SID. https://sid.ir/paper/186603/fa
Vancouver:
کپیشایق بروجنی بهار، منشئی غلامرضا، سجادیان ایلناز. مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی نوجوان محور و آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری و اضطراب نوجوانان دختر مبتلابه اختلال دوقطبی نوع II. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1398؛26(2 (پیاپی 22) ):67-88. Available from: https://sid.ir/paper/186603/fa
IEEE:
کپیبهار شایق بروجنی، غلامرضا منشئی، و ایلناز سجادیان، “مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی نوجوان محور و آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری و اضطراب نوجوانان دختر مبتلابه اختلال دوقطبی نوع II،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 26، no. 2 (پیاپی 22) ، pp. 67–88، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/186603/fa