APA:
کپیقاضی زاده، مصطفی، اسفندیاری سلوکلو، محمود، راعی عزآبادی، محمدابراهیم، و رئیسی قربان آبادی، حسین. (1393). رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام. دانش سرمایه گذاری، 3(10)، 199-218. SID. https://sid.ir/paper/188015/fa
Vancouver:
کپیقاضی زاده مصطفی، اسفندیاری سلوکلو محمود، راعی عزآبادی محمدابراهیم، رئیسی قربان آبادی حسین. رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام. دانش سرمایه گذاری[Internet]. 1393؛3(10):199-218. Available from: https://sid.ir/paper/188015/fa
IEEE:
کپیمصطفی قاضی زاده، محمود اسفندیاری سلوکلو، محمدابراهیم راعی عزآبادی، و حسین رئیسی قربان آبادی، “رابطه ارزیابی های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام،” دانش سرمایه گذاری، vol. 3، no. 10، pp. 199–218، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/188015/fa