APA:
کپیبرادران، محمد، محمدی پور، محمد، و مهدیان، حسین. (1399). مدل علی توانایی حل مساله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات. مطالعات روانشناسی تربیتی، 17(37 )، 27-52. SID. https://sid.ir/paper/188630/fa
Vancouver:
کپیبرادران محمد، محمدی پور محمد، مهدیان حسین. مدل علی توانایی حل مساله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات. مطالعات روانشناسی تربیتی[Internet]. 1399؛17(37 ):27-52. Available from: https://sid.ir/paper/188630/fa
IEEE:
کپیمحمد برادران، محمد محمدی پور، و حسین مهدیان، “مدل علی توانایی حل مساله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات،” مطالعات روانشناسی تربیتی، vol. 17، no. 37 ، pp. 27–52، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/188630/fa