مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

737
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

898
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش ویژگی های سازمان یادگیرنده در مدیریت تعارض درآموزش و پرورش ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی

صفحات

 صفحه شروع 117 | صفحه پایان 140

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جهانیان، رمضان، ساعی ارسی، ایرج، و محمدی بیدهندی، مهناز. (1392). نقش ویژگی های سازمان یادگیرنده در مدیریت تعارض درآموزش و پرورش ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی. علوم رفتاری، 5(17)، 117-140. SID. https://sid.ir/paper/190459/fa

    Vancouver: کپی

    جهانیان رمضان، ساعی ارسی ایرج، محمدی بیدهندی مهناز. نقش ویژگی های سازمان یادگیرنده در مدیریت تعارض درآموزش و پرورش ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی. علوم رفتاری[Internet]. 1392؛5(17):117-140. Available from: https://sid.ir/paper/190459/fa

    IEEE: کپی

    رمضان جهانیان، ایرج ساعی ارسی، و مهناز محمدی بیدهندی، “نقش ویژگی های سازمان یادگیرنده در مدیریت تعارض درآموزش و پرورش ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی،” علوم رفتاری، vol. 5، no. 17، pp. 117–140، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/190459/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button