مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,383
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,172
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزشیابی سیستم های اطلاعاتی یکپارچه در وزارت نیرو و شرکت های تابعه

صفحات

 صفحه شروع 4 | صفحه پایان 47

چکیده

 گستردگی و توسعه روزافزون علوم رایانه ای و رویکرد جهانی به آن در همه عرصه ها و موفقیت های غیر قابل باور پیشتازان این صنعت در رسیدن به آنچه که روزگاری رویا جلوه می کرد, دست مایه شایسته ای بر گسترش روزافزون این صنعت در همه شئون کشورمان دارد و ضروری است سازمان های پیشرو با تشخیص به موقع ضرورت های تجهیز به این فنا وری ها و الزامات آن در سازمان, نظیر سیستم های اطلاعات یکپارچه و..., خود را در مسیر و معبری که به شاه راه تمدن جهانی می پیوندد, قرار دهند.هدف مقاله حاضر ارزیابی میزان موفقیت سیستم اطلاعاتی یکپارچه وزارت نیرو و شرکت های تابعه, بر اساس مدل تعدیل شده ارزیابی موفقیت است که توسط دلون ومک لین ارایه شده است. این کار از طریق انجام مطالعه پیمایشی سیستم های اطلاعات یکپارچه در شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و با تمرکز بر تاثیرات فردی و سازمانی و منافع حاصل از به کارگیری سیستم های اطلاعات یکپارچه بر سازمان مذکور است. یافته های این تحقیق بیانگر آن است که کیفیت سیستم و کیفیت خدمات سیستم اطلاعات با اثر مثبت مستیم بر رضایت کاربر بر تمایل به استفاده از سیستم و در نتیجه کسب مزایای فردی و سازمانی حاصل از کاربرد سیستم اطلاعات در سازمان موثر است و کیفیت اطلاعات سیستم هم بر تمایل به استفاده از سیستم اثر مثبت مستقیم دارد. با توجه به یافته های این تحقیق می توان نتیجه گرفت هرچند کیفیت سیستم و کیفیت خدمات سیستم اطلاعات یکپارچه شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران پیشگوی مناسبی برای ارزیابی رضایت کاربران و افزایش کسب مزایای فردی و سازمانی از سیستم اطلاعات است اما کیفیت اطلاعات حاصل از سیستم, تنها بر تمایل به استفاده از سیستم مذکور موثر واقع شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    بهرامیان، حمیده، رهنورد، فرج اله، و صالحی صدقیانی، جمشید. (1392). ارزشیابی سیستم های اطلاعاتی یکپارچه در وزارت نیرو و شرکت های تابعه. مطالعات کمی در مدیریت، 4(4)، 4-47. SID. https://sid.ir/paper/191917/fa

    Vancouver: کپی

    بهرامیان حمیده، رهنورد فرج اله، صالحی صدقیانی جمشید. ارزشیابی سیستم های اطلاعاتی یکپارچه در وزارت نیرو و شرکت های تابعه. مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1392؛4(4):4-47. Available from: https://sid.ir/paper/191917/fa

    IEEE: کپی

    حمیده بهرامیان، فرج اله رهنورد، و جمشید صالحی صدقیانی، “ارزشیابی سیستم های اطلاعاتی یکپارچه در وزارت نیرو و شرکت های تابعه،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 4، no. 4، pp. 4–47، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/191917/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button