APA:
کپیمحمدی آشنانی، علی، و راضی، احمدرضا. (1392). بررسی ضرورت اعتبارسنجی مشتریان از دیدگاه آموزه های اسلامی و ارائه الگوی بهینه. مطالعات کمی در مدیریت، 4(2)، 19-41. SID. https://sid.ir/paper/191985/fa
Vancouver:
کپیمحمدی آشنانی علی، راضی احمدرضا. بررسی ضرورت اعتبارسنجی مشتریان از دیدگاه آموزه های اسلامی و ارائه الگوی بهینه. مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1392؛4(2):19-41. Available from: https://sid.ir/paper/191985/fa
IEEE:
کپیعلی محمدی آشنانی، و احمدرضا راضی، “بررسی ضرورت اعتبارسنجی مشتریان از دیدگاه آموزه های اسلامی و ارائه الگوی بهینه،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 4، no. 2، pp. 19–41، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/191985/fa