APA:
کپیامیرالسادات هفشجانی، سیده نسیم، شفیعی، میثم، حاجی پور، بهمن، و سلطانی، مرتضی. (1398). شناسایی و الگوپردازی انگیزه های مصرف کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(2 (پیاپی 33) )، 53-76. SID. https://sid.ir/paper/194492/fa
Vancouver:
کپیامیرالسادات هفشجانی سیده نسیم، شفیعی میثم، حاجی پور بهمن، سلطانی مرتضی. شناسایی و الگوپردازی انگیزه های مصرف کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(2 (پیاپی 33) ):53-76. Available from: https://sid.ir/paper/194492/fa
IEEE:
کپیسیده نسیم امیرالسادات هفشجانی، میثم شفیعی، بهمن حاجی پور، و مرتضی سلطانی، “شناسایی و الگوپردازی انگیزه های مصرف کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 2 (پیاپی 33) ، pp. 53–76، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194492/fa