APA:
کپیطبرسا، غلامعلی، رضاییان، علی، و نظرپوری، امیرهوشنگ. (1391). طراحی و تبیین مدل مزیت رقابتی مبتنی بر هوشمندی سازمانی در سازمان های دانش بنیان. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(1 (پیاپی 4))، 47-72. SID. https://sid.ir/paper/194499/fa
Vancouver:
کپیطبرسا غلامعلی، رضاییان علی، نظرپوری امیرهوشنگ. طراحی و تبیین مدل مزیت رقابتی مبتنی بر هوشمندی سازمانی در سازمان های دانش بنیان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(1 (پیاپی 4)):47-72. Available from: https://sid.ir/paper/194499/fa
IEEE:
کپیغلامعلی طبرسا، علی رضاییان، و امیرهوشنگ نظرپوری، “طراحی و تبیین مدل مزیت رقابتی مبتنی بر هوشمندی سازمانی در سازمان های دانش بنیان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 1 (پیاپی 4)، pp. 47–72، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194499/fa