APA:
کپیرمضانیان، محمدرحیم، نصیر، ابوالقاسم، و عبدی، عبداله. (1391). تحلیل ریسک توسعه محصول جدید (NPD) با استفاده از شبکه های بیز (BNs). تحقیقات بازاریابی نوین، 2(1 (پیاپی 4))، 185-202. SID. https://sid.ir/paper/194504/fa
Vancouver:
کپیرمضانیان محمدرحیم، نصیر ابوالقاسم، عبدی عبداله. تحلیل ریسک توسعه محصول جدید (NPD) با استفاده از شبکه های بیز (BNs). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(1 (پیاپی 4)):185-202. Available from: https://sid.ir/paper/194504/fa
IEEE:
کپیمحمدرحیم رمضانیان، ابوالقاسم نصیر، و عبداله عبدی، “تحلیل ریسک توسعه محصول جدید (NPD) با استفاده از شبکه های بیز (BNs)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 1 (پیاپی 4)، pp. 185–202، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194504/fa