APA:
کپیشیرخدایی، میثم، نجات، سهیل، و اکبری، امیر. (1395). بخش بندی بازار بیمه عمر از طریق سبک زندگی مشتریان با استفاده از الگوی (AIO). تحقیقات بازاریابی نوین، 6(2 (پیاپی 21) )، 55-74. SID. https://sid.ir/paper/194517/fa
Vancouver:
کپیشیرخدایی میثم، نجات سهیل، اکبری امیر. بخش بندی بازار بیمه عمر از طریق سبک زندگی مشتریان با استفاده از الگوی (AIO). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(2 (پیاپی 21) ):55-74. Available from: https://sid.ir/paper/194517/fa
IEEE:
کپیمیثم شیرخدایی، سهیل نجات، و امیر اکبری، “بخش بندی بازار بیمه عمر از طریق سبک زندگی مشتریان با استفاده از الگوی (AIO)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 2 (پیاپی 21) ، pp. 55–74، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194517/fa