APA:
کپیسلطانی، مرتضی، نبی زاده مامانی، الناز، و مزینانی، امیرحسین. (1395). طراحی و تبیین مدل مکانیزم ها, آثار و پیامد برندسازی داخلی (مورد مطالعه: گروه صنعتی سدید). تحقیقات بازاریابی نوین، 6(2 (پیاپی 21) )، 133-152. SID. https://sid.ir/paper/194524/fa
Vancouver:
کپیسلطانی مرتضی، نبی زاده مامانی الناز، مزینانی امیرحسین. طراحی و تبیین مدل مکانیزم ها, آثار و پیامد برندسازی داخلی (مورد مطالعه: گروه صنعتی سدید). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(2 (پیاپی 21) ):133-152. Available from: https://sid.ir/paper/194524/fa
IEEE:
کپیمرتضی سلطانی، الناز نبی زاده مامانی، و امیرحسین مزینانی، “طراحی و تبیین مدل مکانیزم ها, آثار و پیامد برندسازی داخلی (مورد مطالعه: گروه صنعتی سدید)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 2 (پیاپی 21) ، pp. 133–152، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194524/fa