APA:
کپیهادی زاده مقدم، اکرم، جمالی کاپک، شهرام، و رضایی، مرتضی. (1391). مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری. پژوهش های مدیریت در ایران، 16(3 (پیاپی 76))، 203-223. SID. https://sid.ir/paper/400919/fa
Vancouver:
کپیهادی زاده مقدم اکرم، جمالی کاپک شهرام، رضایی مرتضی. مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1391؛16(3 (پیاپی 76)):203-223. Available from: https://sid.ir/paper/400919/fa
IEEE:
کپیاکرم هادی زاده مقدم، شهرام جمالی کاپک، و مرتضی رضایی، “مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 16، no. 3 (پیاپی 76)، pp. 203–223، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400919/fa