مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,330
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,357
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری

صفحات

 صفحه شروع 203 | صفحه پایان 223

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    هادی زاده مقدم، اکرم، جمالی کاپک، شهرام، و رضایی، مرتضی. (1391). مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری. پژوهش های مدیریت در ایران، 16(3 (پیاپی 76))، 203-223. SID. https://sid.ir/paper/400919/fa

    Vancouver: کپی

    هادی زاده مقدم اکرم، جمالی کاپک شهرام، رضایی مرتضی. مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1391؛16(3 (پیاپی 76)):203-223. Available from: https://sid.ir/paper/400919/fa

    IEEE: کپی

    اکرم هادی زاده مقدم، شهرام جمالی کاپک، و مرتضی رضایی، “مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 16، no. 3 (پیاپی 76)، pp. 203–223، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400919/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا