APA:
کپیخدامی، سهیلا، و اصانلو، بهاره. (1393). بررسی دستیابی به قابلیت چابکی مشتری مبتنی بر استراتژی سفارشی سازی انبوه. تحقیقات بازاریابی نوین، 4(3 (پیاپی 14) )، 39-54. SID. https://sid.ir/paper/194531/fa
Vancouver:
کپیخدامی سهیلا، اصانلو بهاره. بررسی دستیابی به قابلیت چابکی مشتری مبتنی بر استراتژی سفارشی سازی انبوه. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1393؛4(3 (پیاپی 14) ):39-54. Available from: https://sid.ir/paper/194531/fa
IEEE:
کپیسهیلا خدامی، و بهاره اصانلو، “بررسی دستیابی به قابلیت چابکی مشتری مبتنی بر استراتژی سفارشی سازی انبوه،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 4، no. 3 (پیاپی 14) ، pp. 39–54، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194531/fa