APA:
کپیمحمدی، سارا، محمدی، نساء، و خانجانیان، فرشید. (1399). واکاوی نقش بازاریابی مبتنی بر مشارکت مشتری در ارتقای گزاره های ارزش ادراک شده. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، 5(17 )، 117-136. SID. https://sid.ir/paper/520160/fa
Vancouver:
کپیمحمدی سارا، محمدی نساء، خانجانیان فرشید. واکاوی نقش بازاریابی مبتنی بر مشارکت مشتری در ارتقای گزاره های ارزش ادراک شده. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری[Internet]. 1399؛5(17 ):117-136. Available from: https://sid.ir/paper/520160/fa
IEEE:
کپیسارا محمدی، نساء محمدی، و فرشید خانجانیان، “واکاوی نقش بازاریابی مبتنی بر مشارکت مشتری در ارتقای گزاره های ارزش ادراک شده،” پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، vol. 5، no. 17 ، pp. 117–136، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520160/fa