Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

653
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

523
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

واکاوی نقش بازاریابی مبتنی بر مشارکت مشتری در ارتقای گزاره های ارزش ادراک شده

صفحات

 صفحه شروع 117 | صفحه پایان 136

چکیده

 مشارکت مشتری, فرآیند تعامل با مشتریان از طریق کانال های مختلف ارتباطی و تقویت رابطه با آن هاست. این مقاله مشکل بخش بندی تحقیقات مشارکت مشتری و آشفتگی های موجود در مجموعه اصطلاحات را مخاطب قرار داده است و تفاسیر, اشکال, و مدل های مشارکت مشتری موجود را مورد بحث قرار داده و آنها را با سایر دسته بندی های بازاریابی برای تشخیص منشأ شناخت های مشارکت مشتری مجزا در رشته بازاریابی مواجه می کند. مقاله دانش مشارکت مشتری را با انطباق رویکرد یکپارچه سازی رده بندی کرده و سهم ها را از جریانات موازی جمع آوری کرد که در تحقیق مشارکت مشتری پیشین تکامل یافته بودند, مکمل این جریانات را پیشنهاد کرد. شناخت مشارکت مشتری یکپارچه شده, که در این مقاله ارائه می گردد, پایه تفسیر رفتاری بوده و با عوامل نگرش رفتار مشتری غنی می گردد که در معرض چشم انداز چندبعدی و نگرشی است. در نتیجه, محققین سنخ شناسی اشکال مشارکت مشتری (انواع) شامل ارتباطات مشتریان, شکایات مشتریان و همکاری مشتری را پیشنهاد کردند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی، سارا، محمدی، نساء، و خانجانیان، فرشید. (1399). واکاوی نقش بازاریابی مبتنی بر مشارکت مشتری در ارتقای گزاره های ارزش ادراک شده. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، 5(17 )، 117-136. SID. https://sid.ir/paper/520160/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی سارا، محمدی نساء، خانجانیان فرشید. واکاوی نقش بازاریابی مبتنی بر مشارکت مشتری در ارتقای گزاره های ارزش ادراک شده. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری[Internet]. 1399؛5(17 ):117-136. Available from: https://sid.ir/paper/520160/fa

    IEEE: کپی

    سارا محمدی، نساء محمدی، و فرشید خانجانیان، “واکاوی نقش بازاریابی مبتنی بر مشارکت مشتری در ارتقای گزاره های ارزش ادراک شده،” پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، vol. 5، no. 17 ، pp. 117–136، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520160/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا