مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

829
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

736
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر جنبه های درونی استراتژی های جبران خدمات بر توسعه ابعاد نوآوری

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 24

چکیده

 صنعت بانکداری, بیش از هر زمان دیگری, نیازمند نوآوری و خلاقیت می باشد. عواملی چون رقابت شدید, کمبود منابع مالی و ورود نسل جدیدی از رقبا, مانند بانک های خصوصی و موسسات مالی واعتباری, بانک های دولتی را برآن داشته است تا بیش از پیش به اهمیت نوآوری در جنبه های مختلف اعم از فناورهای پیشرفته, روشهای نوین مدیریتی و خدمات جدید بانکی توجه نمایند. هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر جنبه های درونی جبران خدمات با توجه به مدل رابینز ودسنزو بر نوآوری کارکنان است.این پژوهش در جامعه آماری متشکل از تعداد 165 نفر از کارکنان بانک کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری انجام شده است.نتایج آزمون نشان می دهد که 43 درصد توسعه نوآوری کارکنان توسط شاخص های استراتژی جبران خدمات قابل پیش بینی است. بیشترین تاثیر مربوط به ایجاد فرصت برای رشد و ارتقاء می باشد که به ازای یک واحد افزایش در متغیر مستقل, 34 درصد تغییر در متغیر وابسته (توسعه نوآوری) ایجاد می شود درمرحله بعد آزادی و اختیارات شغلی با 26درصد و کارجذاب و گیرا با 22درصد تاثیر داشته وسایر متغیر های مستقل تاثیر چندانی درتغییرات نشان نمی دهند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حکمی شلمزاری، بهنام، شیروانی، علیرضا، و انصاری، محمداسماعیل. (1393). بررسی تاثیر جنبه های درونی استراتژی های جبران خدمات بر توسعه ابعاد نوآوری. تحقیقات بازاریابی نوین، 4(3 (پیاپی 14) )، 1-24. SID. https://sid.ir/paper/194535/fa

    Vancouver: کپی

    حکمی شلمزاری بهنام، شیروانی علیرضا، انصاری محمداسماعیل. بررسی تاثیر جنبه های درونی استراتژی های جبران خدمات بر توسعه ابعاد نوآوری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1393؛4(3 (پیاپی 14) ):1-24. Available from: https://sid.ir/paper/194535/fa

    IEEE: کپی

    بهنام حکمی شلمزاری، علیرضا شیروانی، و محمداسماعیل انصاری، “بررسی تاثیر جنبه های درونی استراتژی های جبران خدمات بر توسعه ابعاد نوآوری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 4، no. 3 (پیاپی 14) ، pp. 1–24، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194535/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا