مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,305
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

997
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 57

چکیده

 رفتار شهروندی سازمانی, مفهوم نوینی است که ارزیابی این رفتارها در سازمان امر بسیار مهم و حیاتی تلقی می شود, از جمله عواملی که می توانند بر رفتار شهروندی تاثیرگذار باشند, مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی است. بنابراین, هدف این پژوهش بررسی تاثیر مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی است. این پژوهش از نظر هدف, کاربردی و از نظر شیوه جمع آوری داده ها, توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش, کارکنان دفترهای پلیس +10 خراسان جنوبی است که با روش نمونه گیری تصادفی حجم نمونه مشخص شده است. برای گردآوری داده های لازم از پرسشنامه های استاندارد و برای تعیین روایی از روایی ابزار, روایی محتوا و روایی سازه و برای پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. در بخش تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها, آزمون رگرسیون چندگانه و مدل یابی معادلات ساختاری (SEM) به کار رفته است. یافته های پژوهش نشان می دهد که مدیریت برند داخلی بر رفتار شهروندی تاثیر دارد, اما تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی محل تردید است و درنهایت مشخص شد که مدیریت برند داخلی بر بازاریابی داخلی تاثیر دارد. سایر یافته های پژوهش, نقش میانجی گری بازاریابی داخلی را بین مدیریت برند داخلی و رفتار شهروندی تایید نمی کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    غفوریان شاگردی، امیر، آیباغی اصفهانی، سعید، و بهبودی، امید. (1396). بررسی تاثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(1 (پیاپی 24) )، 41-57. SID. https://sid.ir/paper/194549/fa

    Vancouver: کپی

    غفوریان شاگردی امیر، آیباغی اصفهانی سعید، بهبودی امید. بررسی تاثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(1 (پیاپی 24) ):41-57. Available from: https://sid.ir/paper/194549/fa

    IEEE: کپی

    امیر غفوریان شاگردی، سعید آیباغی اصفهانی، و امید بهبودی، “بررسی تاثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 1 (پیاپی 24) ، pp. 41–57، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194549/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button