APA:
کپیغفوریان شاگردی، امیر، آیباغی اصفهانی، سعید، و بهبودی، امید. (1396). بررسی تاثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(1 (پیاپی 24) )، 41-57. SID. https://sid.ir/paper/194549/fa
Vancouver:
کپیغفوریان شاگردی امیر، آیباغی اصفهانی سعید، بهبودی امید. بررسی تاثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(1 (پیاپی 24) ):41-57. Available from: https://sid.ir/paper/194549/fa
IEEE:
کپیامیر غفوریان شاگردی، سعید آیباغی اصفهانی، و امید بهبودی، “بررسی تاثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 1 (پیاپی 24) ، pp. 41–57، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194549/fa