APA:
کپیجمالیه بسطامی، بهتاش، و حمیدی زاده، محمدرضا. (1395). طراحی و آزمون مدل انتخاب مولفه های بخش بندی بازار بین المللی, مطالعه موردی بازار بین المللی بنزین. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(3 (پیاپی 22) )، 19-35. SID. https://sid.ir/paper/194607/fa
Vancouver:
کپیجمالیه بسطامی بهتاش، حمیدی زاده محمدرضا. طراحی و آزمون مدل انتخاب مولفه های بخش بندی بازار بین المللی, مطالعه موردی بازار بین المللی بنزین. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(3 (پیاپی 22) ):19-35. Available from: https://sid.ir/paper/194607/fa
IEEE:
کپیبهتاش جمالیه بسطامی، و محمدرضا حمیدی زاده، “طراحی و آزمون مدل انتخاب مولفه های بخش بندی بازار بین المللی, مطالعه موردی بازار بین المللی بنزین،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 3 (پیاپی 22) ، pp. 19–35، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194607/fa