APA:
کپیکاظمی، مصطفی، و پور، سمیرا. (1391). بررسی تاثیر کارآفرینی و کسب و کار محوری بر نوآوری و ارزش مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(2 (پیاپی 5))، 51-67. SID. https://sid.ir/paper/194657/fa
Vancouver:
کپیکاظمی مصطفی، پور سمیرا. بررسی تاثیر کارآفرینی و کسب و کار محوری بر نوآوری و ارزش مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(2 (پیاپی 5)):51-67. Available from: https://sid.ir/paper/194657/fa
IEEE:
کپیمصطفی کاظمی، و سمیرا پور، “بررسی تاثیر کارآفرینی و کسب و کار محوری بر نوآوری و ارزش مشتری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 2 (پیاپی 5)، pp. 51–67، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194657/fa