APA:
کپیغلام زاده، رسول، و قنواتی، مهدی. (1390). مسیر راهبردی شرکت های مواد غذایی و سبک ورود به بازار. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(3)، 47-62. SID. https://sid.ir/paper/194685/fa
Vancouver:
کپیغلام زاده رسول، قنواتی مهدی. مسیر راهبردی شرکت های مواد غذایی و سبک ورود به بازار. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(3):47-62. Available from: https://sid.ir/paper/194685/fa
IEEE:
کپیرسول غلام زاده، و مهدی قنواتی، “مسیر راهبردی شرکت های مواد غذایی و سبک ورود به بازار،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 3، pp. 47–62، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194685/fa