APA:
کپینیکبخت، محمدرضا، و قاسمی، علی. (1397). تأثیر توانایی مدیریت بر رقابت در بازار محصول. پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی (پژوهشنامه حسابداری مالی و حسابرسی)، 10(40 )، 137-146. SID. https://sid.ir/paper/198186/fa
Vancouver:
کپینیکبخت محمدرضا، قاسمی علی. تأثیر توانایی مدیریت بر رقابت در بازار محصول. پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی (پژوهشنامه حسابداری مالی و حسابرسی)[Internet]. 1397؛10(40 ):137-146. Available from: https://sid.ir/paper/198186/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا نیکبخت، و علی قاسمی، “تأثیر توانایی مدیریت بر رقابت در بازار محصول،” پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی (پژوهشنامه حسابداری مالی و حسابرسی)، vol. 10، no. 40 ، pp. 137–146، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/198186/fa