مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,092
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

401
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مطالعه کیفیت خدمات بانک ملت پس از واگذاری به بخش خصوصی

صفحات

 صفحه شروع 53 | صفحه پایان 75

چکیده

 ارزیابی سطح انتظارات و ادراکات مشتریان بنگاه های واگذار شده به بخش خصوصی به ویژه بانک ها می تواند در بهبود کیفیت خدمات این بنگاه ها موثر باشد. پژوهش حاضر با هدف مطالعه میزان تاثیر خصوصی سازی بر کیفیت خدمات بانک ملت صورت پذیرفته است, در این راستا پس از بررسی مطالعات و مقالات موجود در زمینه مکاتب فکری کیفیت خدمات, مدل های مختلف کیفیت خدمات و ابزارهای مختلف اندازه گیری آن, پرسشنامه ای مطابق با مدل سروکوال به منظور دریافت نظر مشتریان توزیع شده است.تجزیه و تحلیل نتایج نشان داد که واگذاری بانک ملت به بخش خصوصی, منجر به بهبود کیفیت خدمات این بانک نگردیده است. در واقع با وجود آن که ادراکات مشتریان نسبت به عملکرد بانک در تمامی ابعاد با بهبود اندکی مواجه بوده است, افزایش انتظارات مشتریان به واسطه خصوصی شدن بانک, میزان شکاف بین انتظارات و ادراکات آنان را کمابیش افزایش داده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فقیهی، ابوالحسن، شاهین، آرش، و مختاری، غلامحسن. (1390). مطالعه کیفیت خدمات بانک ملت پس از واگذاری به بخش خصوصی. خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)، 2(2)، 53-75. SID. https://sid.ir/paper/198988/fa

    Vancouver: کپی

    فقیهی ابوالحسن، شاهین آرش، مختاری غلامحسن. مطالعه کیفیت خدمات بانک ملت پس از واگذاری به بخش خصوصی. خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)[Internet]. 1390؛2(2):53-75. Available from: https://sid.ir/paper/198988/fa

    IEEE: کپی

    ابوالحسن فقیهی، آرش شاهین، و غلامحسن مختاری، “مطالعه کیفیت خدمات بانک ملت پس از واگذاری به بخش خصوصی،” خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)، vol. 2، no. 2، pp. 53–75، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/198988/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button