مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

755
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

857
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل ساختاری تأثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر توسعه کارآفرینی سازمانی در یک واحد صنعتی

صفحات

 صفحه شروع 89 | صفحه پایان 101

چکیده

 زمینه: کارآفرینی به عنوان موتور توسعه صنعت به عنوان عامل اصلی بازآفرینی قابلیت های اقتصادی و سازمانی به شمار می رود بر این اساس شناسایی عوامل اثر گذار بر آن مورد تاکید قرار گرفته است, هدف: این پژوهش با هدف بررسی تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر کارآفرینی سازمانی انجام شده است. روش: روش تحقیق, توصیفی و طرح پژوهشی همبستگی از نوع معادلات ساختاری است. جامعه ی آماری پژوهش شامل کلیه ی پرسنل محصولات لبنی هموطن به حجم 250 نفر می باشد. با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای متناسب با حجم, 148 نفر به عنوان نمونه ی آماری انتخاب گردیده و پرسشنامه های پژوهش بین آنان توزیع شد. ابزار جمع آوری اطلاعات دو پرسشنامه ی استاندارد ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک و کارآفرینی سازمانی بود که بر اساس مقیاس پنج درجه ای لیکرت تدوین شدند. داده های تحقیق پس از جمع آوری با استفاده از نرم افزارهای آماری SPSS و LISREL و از طریق ضریب همبستگی پیرسون و مدل معادلات ساختاری تحلیل شدند. یافته ها: یافته ها نشان داد که ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک و ابعاد آن, پشتیبانی شرکت, بهره وری مدیریتی و کمک به تصمیمات می تواند بر توسعه کارآفرینی سازمانی موثر باشند. نتیجه گیری: در نتیجه از عواملی که می بایست در توسعه کارآفرینی سازمانی مورد توجه قرار گیرد ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک می باشد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی، ریحانه، و اخوان، پیمان. (1397). طراحی مدل ساختاری تأثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر توسعه کارآفرینی سازمانی در یک واحد صنعتی. خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)، 9(30 )، 89-101. SID. https://sid.ir/paper/198989/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی ریحانه، اخوان پیمان. طراحی مدل ساختاری تأثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر توسعه کارآفرینی سازمانی در یک واحد صنعتی. خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)[Internet]. 1397؛9(30 ):89-101. Available from: https://sid.ir/paper/198989/fa

    IEEE: کپی

    ریحانه محمدی، و پیمان اخوان، “طراحی مدل ساختاری تأثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر توسعه کارآفرینی سازمانی در یک واحد صنعتی،” خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)، vol. 9، no. 30 ، pp. 89–101، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/198989/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button