مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,189
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

754
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر استفاده از ظرفیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه)

صفحات

 صفحه شروع 45 | صفحه پایان 60

چکیده

 اهمیت نقش مشتری در مدیریت یک شرکت در طی بیست سال اخیر رو به فزونی بوده است. ظرفیت های سازمانی یک شرکت چه با جهت گیری درونی و چه بیرونی برای افزایش خلق ارزش مشتری ضروری است. هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر ظرفیت های سازمانی (مدیریت دانش, بازارگرایی و مدیریت ارتباط با مشتری) بر خلق ارزش برای مشتری در صنعت بانکداری می باشد. این مطالعه با استفاده از طرح پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی, مبتنی بر روش همبستگی می باشد. جامعه آماری منتخب, مدیران و کارشناسان بازاریابی شعب بانک سپه در کلان شهر تبریز می باشند و با استفاده از پرسشنامه, اطلاعات مورد نظر مشتریان جمع آوری گردید. پایایی همه متغیر در دامنه قابل قبول قرار دارند. برای آزمون مدل از روش کمترین مربعات جزیی و نرم افزار PLS-Graph استفاده شد. نتایج نشان داد که مدیریت دانش بر بازارگرایی و مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر مثبت و همچنین بازارگرایی, مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش بر خلق ارزش بر مشتری تاثیر مثبت دارد. بر اساس نتایج تحقیق به طور کلی می توان اینگونه نتیجه گیری نمود که در عصر حاضر پرداختن به بازاریابی مبتنی بر دانش, یک ضرورت می باشد و استفاده از آن به عنوان یکی از مهمترین مزیت های رقابتی کسب و کارها محسوب می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    وظیفه دوست، حسین، و عبدلی، مریم. (1393). بررسی تاثیر استفاده از ظرفیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه). خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)، 5(13-14)، 45-60. SID. https://sid.ir/paper/199019/fa

    Vancouver: کپی

    وظیفه دوست حسین، عبدلی مریم. بررسی تاثیر استفاده از ظرفیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه). خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)[Internet]. 1393؛5(13-14):45-60. Available from: https://sid.ir/paper/199019/fa

    IEEE: کپی

    حسین وظیفه دوست، و مریم عبدلی، “بررسی تاثیر استفاده از ظرفیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه)،” خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)، vol. 5، no. 13-14، pp. 45–60، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199019/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button