APA:
کپیوظیفه دوست، حسین، و عبدلی، مریم. (1393). بررسی تاثیر استفاده از ظرفیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه). خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)، 5(13-14)، 45-60. SID. https://sid.ir/paper/199019/fa
Vancouver:
کپیوظیفه دوست حسین، عبدلی مریم. بررسی تاثیر استفاده از ظرفیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه). خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)[Internet]. 1393؛5(13-14):45-60. Available from: https://sid.ir/paper/199019/fa
IEEE:
کپیحسین وظیفه دوست، و مریم عبدلی، “بررسی تاثیر استفاده از ظرفیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه)،” خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)، vol. 5، no. 13-14، pp. 45–60، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199019/fa