APA:
کپیمجدی زاده، زهرا. (1397). بررسی میزان استفاده از رسانه های مختلف و ارتباط آن با ملاک های رای دهی در میان شرکت کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396. مدیریت فرهنگی، 11(39 )، 51-68. SID. https://sid.ir/paper/199499/fa
Vancouver:
کپیمجدی زاده زهرا. بررسی میزان استفاده از رسانه های مختلف و ارتباط آن با ملاک های رای دهی در میان شرکت کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396. مدیریت فرهنگی[Internet]. 1397؛11(39 ):51-68. Available from: https://sid.ir/paper/199499/fa
IEEE:
کپیزهرا مجدی زاده، “بررسی میزان استفاده از رسانه های مختلف و ارتباط آن با ملاک های رای دهی در میان شرکت کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396،” مدیریت فرهنگی، vol. 11، no. 39 ، pp. 51–68، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199499/fa