APA:
کپیمرادی، فهیمه، و براتلو، فاطمه. (1393). بررسی رابطه شکاف نسلی با میل به مصرف کالاهای فرهنگی میان نسل جوان با نسل بزرگسال. مدیریت فرهنگی، 8(26)، 81-94. SID. https://sid.ir/paper/199508/fa
Vancouver:
کپیمرادی فهیمه، براتلو فاطمه. بررسی رابطه شکاف نسلی با میل به مصرف کالاهای فرهنگی میان نسل جوان با نسل بزرگسال. مدیریت فرهنگی[Internet]. 1393؛8(26):81-94. Available from: https://sid.ir/paper/199508/fa
IEEE:
کپیفهیمه مرادی، و فاطمه براتلو، “بررسی رابطه شکاف نسلی با میل به مصرف کالاهای فرهنگی میان نسل جوان با نسل بزرگسال،” مدیریت فرهنگی، vol. 8، no. 26، pp. 81–94، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199508/fa