مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

695
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

747
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

آمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آن بر رفتار سهامداران

صفحات

 صفحه شروع 37 | صفحه پایان 46

چکیده

 در این پژوهش با اتکاء به مبانی نظری آمیخته بازاریابی و مالیه رفتاری به بررسی تاثیر به کارگیری آمیخته بازاریابی بر رفتار سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شده است و بر اساس یک دوره ی 5 ساله از ابتدای سال 1389 تا انتهای سال مالی 1393 فرضیات تاثیر پذیری آمیخته بازاریابی و عوامل زیر مجموعه آن بر رفتار سهامداران در بین کلیه شرکت های خدماتی, که سهام آنها در سازمان بورس اوراق بهادار تهران مورد پذیرش قرار گرفته است, آزمون شده است. تحقیق حاضر از دیدگاه هدف از نوع تحقیقات کاربردی و از دیدگاه ماهیت و روش از نوع تحقیقات همبستگی محسوب می شود. در این پژوهش یک متغیر(آمیخته بازاریابی و عوامل مربوط به آن) به عنوان متغیر مستقل و متغیر دیگر(رفتار سهامداران) به عنوان متغیر وابسته, در نظرگرفته شده و با استفاده از معادلات ساختاری ارتباط بین آنها سنجیده شده است. با توجه به نتایج بدست آمده در این مقاله, رفتار سهامداران بازار بورس تهران رابطه معناداری با آمیخته بازاریابی و عوامل آن دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    افتخاری علی آبادی، اکبر، و همتی روزبهانی، محمد. (1397). آمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آن بر رفتار سهامداران. دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)، 11(40 )، 37-46. SID. https://sid.ir/paper/200352/fa

    Vancouver: کپی

    افتخاری علی آبادی اکبر، همتی روزبهانی محمد. آمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آن بر رفتار سهامداران. دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)[Internet]. 1397؛11(40 ):37-46. Available from: https://sid.ir/paper/200352/fa

    IEEE: کپی

    اکبر افتخاری علی آبادی، و محمد همتی روزبهانی، “آمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آن بر رفتار سهامداران،” دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)، vol. 11، no. 40 ، pp. 37–46، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/200352/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا