APA:
کپیسهرابی، مجتبی، و شفیع پورمطلق، فرهاد. (1393). ارائه مدلی برای ارزیابی رابطه بین ارزشیابی توصیفی با شیفتگی تحصیلی, خلاقیت تحصیلی و خشنودی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی. رویکردهای نوین آموزشی، 9(1 (پیاپی 19) )، 143-159. SID. https://sid.ir/paper/201706/fa
Vancouver:
کپیسهرابی مجتبی، شفیع پورمطلق فرهاد. ارائه مدلی برای ارزیابی رابطه بین ارزشیابی توصیفی با شیفتگی تحصیلی, خلاقیت تحصیلی و خشنودی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی. رویکردهای نوین آموزشی[Internet]. 1393؛9(1 (پیاپی 19) ):143-159. Available from: https://sid.ir/paper/201706/fa
IEEE:
کپیمجتبی سهرابی، و فرهاد شفیع پورمطلق، “ارائه مدلی برای ارزیابی رابطه بین ارزشیابی توصیفی با شیفتگی تحصیلی, خلاقیت تحصیلی و خشنودی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی،” رویکردهای نوین آموزشی، vol. 9، no. 1 (پیاپی 19) ، pp. 143–159، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/201706/fa