APA:
کپیدهقانی سلطانی، مهدی، شیری، اردشیر، نثاری، طاهره، و رئوفی، مصطفی. (1397). نقش رسانه های اجتماعی, شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 13(43 )، 141-169. SID. https://sid.ir/paper/202628/fa
Vancouver:
کپیدهقانی سلطانی مهدی، شیری اردشیر، نثاری طاهره، رئوفی مصطفی. نقش رسانه های اجتماعی, شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1397؛13(43 ):141-169. Available from: https://sid.ir/paper/202628/fa
IEEE:
کپیمهدی دهقانی سلطانی، اردشیر شیری، طاهره نثاری، و مصطفی رئوفی، “نقش رسانه های اجتماعی, شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 13، no. 43 ، pp. 141–169، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202628/fa