APA:
کپیدلاور، علی، قادری، اسماعیل، و مجدی، نیما. (1393). جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 9(28)، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/202647/fa
Vancouver:
کپیدلاور علی، قادری اسماعیل، مجدی نیما. جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1393؛9(28):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/202647/fa
IEEE:
کپیعلی دلاور، اسماعیل قادری، و نیما مجدی، “جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 9، no. 28، pp. 1–16، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202647/fa