مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,641
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,472
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 16

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف بررسی بررسی جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران انجام یافته است. این پژوهش به شیوه پیمایشی و با کمک پرسشنامه بر روی 250 نفر از کارشناسان بازاریابی دفاتر خدمات مسافرتی متخصص, در تورهای تفریحی درون مرزی و برون مرزی که در شهر تهران فعالیت می کنند, انجام گرفته است. بر اساس یافته های این پژوهش نقش رسانه های اجتماعی خصوصا رسانه هایی که کارکرد تصویر و کلیپ های ویدیویی دارند در توسعه صنعت گردشگری الکترونیک باید بیشتر مورد توجه واقع شود. بر این اساس عکس و فیلم گردشگران در معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در فضای مجازی یک فاکتور ضروری است که تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب مقصد گردشگری توسط گردشگران بین المللی دارد. آنچه در این تحقیق بدست آمد این است که با افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی, کامیونیتیهای محتوایی و وبلاگها, توانایی بازاریابی گردشگری الکترونیکی افزایش مییابد اما در مجموع می توان گفت هنوز رسانه های اجتماعی نتوانسته اند جایگاه خود را در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی پیدا کنند و این تفاوت ناشی از ویژگی های ارتباطی و بازارایابی متفاوت رسانه های جدید با رسانه های قدیمی تر است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دلاور، علی، قادری، اسماعیل، و مجدی، نیما. (1393). جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 9(28)، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/202647/fa

    Vancouver: کپی

    دلاور علی، قادری اسماعیل، مجدی نیما. جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1393؛9(28):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/202647/fa

    IEEE: کپی

    علی دلاور، اسماعیل قادری، و نیما مجدی، “جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 9، no. 28، pp. 1–16، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202647/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button