APA:
کپینعیمی حسینی، فخرالزمان، زارع، حسین، هرمزی، محمود، شقاقی، فرهاد، و کاوه، محمدحسین. (1390). تاثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی, پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان. پژوهش های برنامه درسی، 1(2)، 177-199. SID. https://sid.ir/paper/202750/fa
Vancouver:
کپینعیمی حسینی فخرالزمان، زارع حسین، هرمزی محمود، شقاقی فرهاد، کاوه محمدحسین. تاثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی, پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان. پژوهش های برنامه درسی[Internet]. 1390؛1(2):177-199. Available from: https://sid.ir/paper/202750/fa
IEEE:
کپیفخرالزمان نعیمی حسینی، حسین زارع، محمود هرمزی، فرهاد شقاقی، و محمدحسین کاوه، “تاثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی, پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان،” پژوهش های برنامه درسی، vol. 1، no. 2، pp. 177–199، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202750/fa