APA:
کپیحاجی علی اکبری، فیروزه، و صدیقیان، نرگس. (1398). شناسایی و اولویت بندی مهمترین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم گیری مصرف کنندگان در انتخاب کالاهای تولید داخلی با هدف ارائه الگوی مصرفی کالاهای ایرانی (در راستای حمایت از تولید ملی). آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 30(117 )، 121-134. SID. https://sid.ir/paper/204110/fa
Vancouver:
کپیحاجی علی اکبری فیروزه، صدیقیان نرگس. شناسایی و اولویت بندی مهمترین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم گیری مصرف کنندگان در انتخاب کالاهای تولید داخلی با هدف ارائه الگوی مصرفی کالاهای ایرانی (در راستای حمایت از تولید ملی). آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1398؛30(117 ):121-134. Available from: https://sid.ir/paper/204110/fa
IEEE:
کپیفیروزه حاجی علی اکبری، و نرگس صدیقیان، “شناسایی و اولویت بندی مهمترین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم گیری مصرف کنندگان در انتخاب کالاهای تولید داخلی با هدف ارائه الگوی مصرفی کالاهای ایرانی (در راستای حمایت از تولید ملی)،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 30، no. 117 ، pp. 121–134، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204110/fa