APA:
کپیربیعی، علی، و نیرومندناصرکیاده، مونا. (1395). الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور. کاوش های مدیریت بازرگانی، 8(15 )، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/197147/fa
Vancouver:
کپیربیعی علی، نیرومندناصرکیاده مونا. الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(15 ):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/197147/fa
IEEE:
کپیعلی ربیعی، و مونا نیرومندناصرکیاده، “الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 15 ، pp. 1–20، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197147/fa