APA:
کپیمرعشی، مهساسادات، و رحیمی، عبدالرحیم. (1396). بازار محوری صادرات به عنوان راهبرد موفقیت سازمان های بین المللی با رویکرد روابط درون سازمانی. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 28(108)، 75-88. SID. https://sid.ir/paper/204161/fa
Vancouver:
کپیمرعشی مهساسادات، رحیمی عبدالرحیم. بازار محوری صادرات به عنوان راهبرد موفقیت سازمان های بین المللی با رویکرد روابط درون سازمانی. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1396؛28(108):75-88. Available from: https://sid.ir/paper/204161/fa
IEEE:
کپیمهساسادات مرعشی، و عبدالرحیم رحیمی، “بازار محوری صادرات به عنوان راهبرد موفقیت سازمان های بین المللی با رویکرد روابط درون سازمانی،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 28، no. 108، pp. 75–88، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204161/fa