APA:
کپیصنعت جو، اعظم، و یوسف زاده نجدی تبریز، الهام. (1394). سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیبکوال, دیجی کوال و ای اس کوال. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)، 5(2)، 107-126. SID. https://sid.ir/paper/205064/fa
Vancouver:
کپیصنعت جو اعظم، یوسف زاده نجدی تبریز الهام. سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیبکوال, دیجی کوال و ای اس کوال. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1394؛5(2):107-126. Available from: https://sid.ir/paper/205064/fa
IEEE:
کپیاعظم صنعت جو، و الهام یوسف زاده نجدی تبریز، “سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیبکوال, دیجی کوال و ای اس کوال،” پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)، vol. 5، no. 2، pp. 107–126، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205064/fa