APA:
کپیمیری، عبدالرضا، و سادات اشکور، سیدمرتضی. (1392). بررسی تاثیر شاخص های بازاریابی درونی بر پیاده سازی مدیریت دانش با تاکید بر خلق دانش (مورد کاوی شرکت ایپکو). مدیریت توسعه و تحول، 5(15)، 39-48. SID. https://sid.ir/paper/205808/fa
Vancouver:
کپیمیری عبدالرضا، سادات اشکور سیدمرتضی. بررسی تاثیر شاخص های بازاریابی درونی بر پیاده سازی مدیریت دانش با تاکید بر خلق دانش (مورد کاوی شرکت ایپکو). مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1392؛5(15):39-48. Available from: https://sid.ir/paper/205808/fa
IEEE:
کپیعبدالرضا میری، و سیدمرتضی سادات اشکور، “بررسی تاثیر شاخص های بازاریابی درونی بر پیاده سازی مدیریت دانش با تاکید بر خلق دانش (مورد کاوی شرکت ایپکو)،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 5، no. 15، pp. 39–48، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205808/fa