APA:
کپیخالق خواه، علی، علیپور، شیوا، و حیدری، حسن. (1397). مقایسه تئوری ذهن, خودآگاهی شناختی و خود نظم دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری. ناتوانی های یادگیری، 7(4 (پیاپی 27) )، 21-41. SID. https://sid.ir/paper/210093/fa
Vancouver:
کپیخالق خواه علی، علیپور شیوا، حیدری حسن. مقایسه تئوری ذهن, خودآگاهی شناختی و خود نظم دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1397؛7(4 (پیاپی 27) ):21-41. Available from: https://sid.ir/paper/210093/fa
IEEE:
کپیعلی خالق خواه، شیوا علیپور، و حسن حیدری، “مقایسه تئوری ذهن, خودآگاهی شناختی و خود نظم دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری،” ناتوانی های یادگیری، vol. 7، no. 4 (پیاپی 27) ، pp. 21–41، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210093/fa