APA:
کپیهاشمی، تورج، بیرامی، منصور، اسماعیل پور، خلیل، نعمتی سوگلی تپه، فاطمه، و خوش اقبال، مرجان. (1398). مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش آموزان دوره ابتدایی. ناتوانی های یادگیری، 9(1 )، 137-156. SID. https://sid.ir/paper/210132/fa
Vancouver:
کپیهاشمی تورج، بیرامی منصور، اسماعیل پور خلیل، نعمتی سوگلی تپه فاطمه، خوش اقبال مرجان. مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش آموزان دوره ابتدایی. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1398؛9(1 ):137-156. Available from: https://sid.ir/paper/210132/fa
IEEE:
کپیتورج هاشمی، منصور بیرامی، خلیل اسماعیل پور، فاطمه نعمتی سوگلی تپه، و مرجان خوش اقبال، “مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش آموزان دوره ابتدایی،” ناتوانی های یادگیری، vol. 9، no. 1 ، pp. 137–156، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210132/fa