APA:
کپیناجی، الهام سادات، شکوهی یکتا، محسن، و حسن زاده، سعید. (1398). اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال بر حافظه فعال واج شناختی و آگاهی واجی دانش آموزان نارساخوان: یک مطالعه نوروسایکولوژیک. عصب روانشناسی، 5(4 (پیاپی 19) )، 25-40. SID. https://sid.ir/paper/266896/fa
Vancouver:
کپیناجی الهام سادات، شکوهی یکتا محسن، حسن زاده سعید. اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال بر حافظه فعال واج شناختی و آگاهی واجی دانش آموزان نارساخوان: یک مطالعه نوروسایکولوژیک. عصب روانشناسی[Internet]. 1398؛5(4 (پیاپی 19) ):25-40. Available from: https://sid.ir/paper/266896/fa
IEEE:
کپیالهام سادات ناجی، محسن شکوهی یکتا، و سعید حسن زاده، “اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال بر حافظه فعال واج شناختی و آگاهی واجی دانش آموزان نارساخوان: یک مطالعه نوروسایکولوژیک،” عصب روانشناسی، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 25–40، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266896/fa