Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,721
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,156
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی تکنیک های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص

صفحات

 صفحه شروع 7 | صفحه پایان 24

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حشمتی، رسول، اصل اناری، روح اله، و شکرالهی، رقیه. (1395). اثربخشی تکنیک های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت, احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری، 5(4 (پیاپی 19))، 7-24. SID. https://sid.ir/paper/210197/fa

    Vancouver: کپی

    حشمتی رسول، اصل اناری روح اله، شکرالهی رقیه. اثربخشی تکنیک های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت, احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1395؛5(4 (پیاپی 19)):7-24. Available from: https://sid.ir/paper/210197/fa

    IEEE: کپی

    رسول حشمتی، روح اله اصل اناری، و رقیه شکرالهی، “اثربخشی تکنیک های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت, احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص،” ناتوانی های یادگیری، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19)، pp. 7–24، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210197/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا